Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΟΙ ΘΡΑΣΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΗΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΣ ΕΝΩΠΙΩ...

Συμπολίτες της ορεινής Ηλείας και ενεργοί πολίτες της Ηλείας γρηγορείτε:!.. Πάνε να βάλουν "φωτιά" στο θεσπέσιο δάσος

ΤΟ ΔΙΑΒΟΗΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ …«ΜΟΥΛΩΧΤΑ» ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ!!!...
Ο υπογραφόμενος (ως  πρόεδρος του ΠΝΕΥΜΑΤΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΙΒΡΗΣ, εκδότης του ιστορικού λαογραφικού περιοδικού «ΔΙΒΡΗ» και πρόεδρος της Κίνησης Πολιτών «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ») απευθύνθηκα με παρησία και επωνύμως, με τα παρακάτω έγγραφα ερωτήματα: Προς
            1. Τους καθύλην αρμόδιους της συντεταγμένης Πολιτείας , αποδέκτες της επισυναπτόμενης ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ μας (που έχουν υποχρέωση να απαντήσουν σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους Νόμους)
            2. Στα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων και την εν γένει πολιτική ηγεσία
            3. Στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο που σιωπά «αιδημόνως» και δεν παίρνει θέση (αρνητική ή θετική)
            4. Στις (περισσότερες κατ΄ όνομα) Περιβαλλοντικές και Πολιτιστικές Οργανώσεις που «περί άλλα μεριμνούν και τυρβάζουν»

«Ομερτά»; ένοχη σιωπή; ή συμπόρευση με τους ολετήρες της Φύσης και του Πολιτισμού;
Γιατί δεν απαντάτε στο απλό ερώτημα των πολιτών:

Ποιος έδωσε άδεια για την πραγματοποίηση του θηριώδους Φεστιβάλ στο θεσπέσιο δρυοδάσος της Φολόης Ηλείας;

        Απαντήστε, λοιπόν.
                Έρρωσθε…

Ο πρόεδρος
Σωτήρης Σωτηρόπουλος


Είχε προηγηθεί από τις 18 Ιουλίου το παρακάτω έγγραφο από το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΒΡΗΣ προς όλους τους καθύλην αρμόδιους
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Προς
1. Υπουργό Πολιτισμού κ. Π. Γερουλάνο
2. Υπουργό Περιβάλλοντος κ. Γ. Παπακωνσταντίνου
3. Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδος κ. Απ. Κατσιφάρα
4. Δήμαρχο Αρχ. Ολυμπίας κ. Ευ. Κοτζιά
5. Επιθεωρητή Δασών Περιφ. Δυτ. Ελλάδος
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Περιβαλλοντικές – Πολιτιστικές οργανώσεις και ΜΜΕ
ΕΑΛΩ Η ΚΑΠΕΛΗ!!...
Ποιος έδωσε άδεια για την πραγματοποίηση του θηριώδους Φεστιβάλ στο θεσπέσιο δρυοδάσος της Φολόης Ηλείας;
Κύριοι αρμόδιοι
            Η είδηση ότι εντός των ημερών επελαύνουν «οι βάρβαροι» (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου) για να καταλάβουν επί 10ήμερο στο δάσος της Κάπελης (Φολόης), έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στην ορεινή Ηλεία.
            Οι απρόσκλητοι απανταχού της γης (κατά δήλωσή τους) θιασώτες του …«μουσικού μας πολιτισμού» με την ονομασία  Music and Cultural Festival θα στήσουν εκεί στο δάσος μας ένα θηριώδες «πολυκατάστημα» όπου θα πωλούν (επί χρήμασι βεβαίως-βεβαίως) ό,τι ποθεί η ψυχή του κάθε ψευτο-κουλτουριάρη ή του κάθε αφελούς «ελληναρά της ανάπτυξης» επισκέπτη τα πάντα. Από «μοντέρνα τέχνη», ολονύκτιο ξεφάντωμα, άφθονο αλκοόλ μέχρι και παντοειδείς ψυχοαπολαυτικές  αποδράσεις, ενώ παράλληλα θα καταστρέφεται και θα λεηλατείται το πανέμορφο δάσος.
            Και ρωτάμε τους καθύλην αρμόδιους: Από ποιον πήραν άδεια οι οργανωτές; Από το Υπουργείο Πολιτισμού; Από το ΥΠΕΚΑ; Από την Περιφέρεια; Από τον Δήμο Αρχ. Ολυμπίας; Και η αρμόδια και υπεύθυνη Δασική Υπηρεσία πώς επιτρέπει να γίνει η άλωση ενός μοναδικού χώρου που έχει χαρακτηριστεί περιοχή ιδιαίτερου κάλλους και ΝΑTURA 2000;
            Ποιος είπε στους διοργανωτές ότι οι ένοικοι του δάσους Κένταυροι και οι Δρυάδες και Αμαδρυάδες νύμφες θα τους καλοδεχτούν; (καλά, ο τραγοπόδαρος θεός Πάνας, και η τοξεύτρα θεά Άρτεμις –που επικαλούνται οι ανιστόρητοι στη διαφήμισή τους- κατοικούν πολύ ψηλότερα, στον Ερύμανθο και τα ιερά Λάμπεια όρη και θα γελάνε εις βάρος τους).
            Κύριοι αρμόδιοι
Εμείς οι ενεργοί πολίτες (απανταχού συμπολίτες ορεινοί Ηλείοι, γρηγορείτε!!...)
που ταχτήκαμε να προστατεύουμε το δάσος μας, που είναι το ίδιο μας το σπίτι, η ίδια η ψυχή μας ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ, ότι δεν θα επιτρέψουμε την «βάρβαρη» κατάληψη και την ανεξέλεγκτη εμπορευματοποίησή του.
            Περιμένουμε την άμεση και καταλυτική παρέμβαση της Πολιτείας και του Δήμου.
Και απάντησή σας
Μετά τιμής
ο πρόεδρος
Σωτήρης Σωτηρόπουλος
(εκδότης του ιστορικού λαογραφικού περιοδικού «ΔΙΒΡΗ» και πρόεδρος της Κίνησης Πολιτών «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»)
Υ.Γ. Το παρόν να πρωτοκολληθεί και καταστεί δημόσιο έγγραφο.

Σημείωση: Ο μόνος συμπατριώτης Ηλείος που αντέδρασε (μέσω της ιστοσελιδας του ΝΕΜΟΥΤΑ, ήταν ο εκλεκτός πνευματικός άνθρωπος, συγγραφέας και διανοητής, ο Νεμουτιάνος κ. Δημήτρης Κανελλόπουλος. Ουδείς άλλος… Τι συνέβη λοιπόν; Ενοχή; Συμπόρευση; Συγκάλυψη;;;. Θα καταλάβετε από τα παρακάτω.

Η «ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ» ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ
Από τους καθύλην αρμόδιους της Ελληνικής Πολιτείας κανένας μα κανένας δεν ευαισθητοποιήθηκε να δώσει μιαν έστω απάντηση (θετική η αρνητική) εκτός από μια θαρραλέα και συνειδητή λειτουργό που έχει ταχτεί στην υπηρεσία του Περιβάλλοντος: την Κα ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ Ειδική Γραμματέα των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (που διεμήνυσε ότι θα ερευνήσει σε βάθος το όλον θέμα).
Επίσης, «άκρα του τάφου σιωπή» -πριν και κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ-  από όλο τον «μπερλουσκονικό» Τύπο της Ηλείας, από όλες τις Ιστοσελίδες της Ηλείας (φίλιες και μη, σοβαρές ή μη σοβαρές, πλην λαλίστατες επί παντός του επιστητού…)  

***
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ (!!) ΤΩΡΑ: ΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ …ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΠΕΣΙΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ
          Και ενώ όλοι αναρωτιόμαστε ποιος ξεκίνησε την απίθανη αυτή ιστορία, ποιος ήρθε σε επαφή με τους διοργανωτές, ποιος τους βοήθησε, βλέπουμε ξαφνικά στις Ιστοσελίδες «ΑΝΤΡΩΝΙ» και «ΚΟΥΜΑΝΙ ΚΙ ΑΝΔΡΩΝΙ» να δημοσιεύονται τα παρακάτω εκπληκτικά και λίαν αποκαλυπτικά, που ξεσκέπασαν τον πέπλο του μυστηρίου(!!!). Απολαύστε τα, βγάλτε τα συμπεράσματά σας  και επανερχόμαστε στο τέλος για το «ρεζουμέ» της ιστορίας…


«…H ιδέα της διοργάνωσης του φεστιβάλ ξεκίνησε τον περασμένο φθινόπωρο από την ιστοσελίδα antroni.gr, τον περασμένο φθινόπωρο.
Ενημερώθηκα από τους διοργανωτές  για τις σκέψεις τους και δεν βρήκα κανένα λόγο να μην πραγματοποιηθεί το διεθνές φεστιβάλ στις Χαραγές, περιοχή της κτηματικής περιφέρειας του Αντρωνίου. Έγκαιρα επισκέφτηκαν το χωριό μας και ήλθαν σε επαφή με τους ιδιοκτήτες γης, προκειμένου να ενοικιάσουν τα χωράφια που τους ενδιέφεραν. Οι συμπατριώτες μου ζητούσαν υπέρογκα ποσά με αποτέλεσμα οι διοργανωτές του φεστιβάλ να στραφούν προς το γειτονικό μας χωριό Κούμανι. Πιστεύω ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως αφετηρία για τη διάσωση του δάσους από την παράνομη υλοτομία και την αυθαίρετη καταπάτηση.  
Προσέφερα στους διοργανωτές φωτογραφικό υλικό και ότι άλλο μου ζητήθηκε, για την προβολή και διαφήμιση της περιοχής μου. Εύχομαι η εκδήλωση να λειτουργήσει στα πλαίσια της νομιμότητας και να στεφθεί με  μεγάλη επιτυχία.
Κ. Παπαντωνόπουλος
Πηγή: www.antroni.gr»  

Στις 2 Αυγούστου (μετά Φεστιβάλ) διαβάζουμε στις ίδιες Ιστοσελίδες:

«….Παρόλη την κατακραυγή που δέχτηκε, το φεστιβάλ διεξήχθη τελικά με  επιτυχία μιας και αυτό που άφησε πίσω του ήταν ο πολιτισμός και η διαφήμιση του θεσπέσιου δρυοδάσους της Φολόης. 
.
Ας απαντήσουν τώρα αυτοί, που όψιμα κόπτονται για την προστασία του δάσους, στους βιοπαλαιστές ανθρώπους των χωριών της Κάπελης, που βρήκαν μεροκάματο αυτές τις δύσκολες μέρες, στους επιχειρηματίες Κουμαναίους και Γιαρμεναίους αλλά και στους Κακοταραίους του «Τσιπουροφεστιβάλ», για την πρωτόγνωρη κίνηση που δέχτηκαν τα μαγαζιά τους.
Κώστας Παπαντωνόπουλος
Στο παρακάτω κείμενο του δημοτικού συμβουλίου Αρχαίας Ολυμπίας θα διαπιστώσετε ότι οι «απρόσκλητοι βάρβαροι», που «επέλασαν ως κεραυνός εν αιθρία» στο δρυοδάσος της Κάπελης, είχαν φροντίσει εγκαίρως να προμηθευτούν τις απαραίτητες άδειες και η μόνη «καταστροφή και λεηλασία» που επέφεραν ήταν να ξεριζώσουν την φτερίνα που βασανίζει τις ρίζες των δέντρων»
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ ΤΟ ΔΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
31 7 2011
Την Κυριακή το βράδυ συνεδρίασε το Δ.Σ. Αρχαίας Ολυμπίας.
Εκ μέρους του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Χρήστου Δρακόπουλου τέθηκαν τα ερωτήματα-παρατηρήσεις σχετικά με την «νομιμότητα της λειτουργίας του μουσικού φεστιβάλ στο Κούμανι», καθώς και «το πώς η δημοτική αρχή «διαχειρίζεται» το φεστιβάλ» κτλ
Απαντώντας ο δήμαρχος τόνισε «η άδεια του μουσικού φεστιβάλ δόθηκε όπως προβλέπει η νομοθεσία σχετικά με την αδειοδότηση και λειτουργία των καταστημάτων. Ο ιδιώτης εξασφάλισε τις απαραίτητες εγκρίσεις από τον Ε.Ο.Τ. και την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας, άρα ο δήμος έπραξε όπως επιτάσσουν οι αρμοδιότητές του. Από κει και πέρα αν προκύψει κάποια παράβαση π.χ. υγειονομικού ενδιαφέροντος τότε τα αρμόδια όργανα του κράτους μπορούν να παρέμβουν».

ΚΑΙ ΤΩΡΑ (!!), ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΣ, ΕΝΩΠΙΩ…
Τώρα, που έπεσε ο κουρνιαχτός και καταλάγιασαν τα πάθη…
Τώρα, που έπεσε ο πέπλος του μυστηρίου…
Τώρα, που οι ασπάλακες βγήκαν από την «τρούπα» τους…
Τώρα, που στην «Φεστιβάλ εποχή» η κοσμογονία ήρθε στα γύρω χωριά…
Τώρα, που στην μετά «Φεστιβάλ εποχή» θα έρθει πλέον η σωτηρία του δάσους…
          Λοιπόν τώρα,
Εμείς οι απλοί και καταφρονεμένοι «αιπόλοι» (στην Παπαδιαμαντική διάλεκτο=γιδοβοσκοί) της, επίσης καταφρονεμένης, κοινωνικής προσφοράς και δράσης,
Εμείς οι διαπράξαντες κατά τους επικριτές μας την «γενική κατακραυγή κατά του Φεστιβάλ»,
Εμείς που «όψιμα κοπτόμεθα», επίσης κατά τους επικριτές μας για την προστασία του δάσους,

Εμείς βγάλαμε τα παρακάτω συμπεράσματα και διαπιστώσεις που ΤΟΛΜΑΜΕ να θέσουμε ενώπιον της αδέκαστης λαϊκής σκέψης και γνώμης, αλλά και στις αρμόδιες Αρχές της συντεταγμένης Πολιτείας. Αν χρειαστεί βεβαίως και με νομική ή κοινωνική-ελεγκτική τεκμηρίωση.

Πρώτα τα ΓΕΝΙΚΑ: (που αφορούν αυτό καθ΄ αυτό το Φεστιβάλ)

1ονΤο Φεστιβάλ έγινε. Μπορεί να μην ήταν «θηριώδες» (όπως διαφημίστηκε) αλλά σε περιορισμένα πλαίσια (ούτε οι 250 καλλιτέχνες ήρθαν, ούτε …οι δυο θεοί παρουσιάστηκαν -ο Πάνας και η Άρτεμις τους κοίταγαν από ψηλά απορημένοι), ούτε το μέγα πλήθος συνέρρευσε (που προφανώς ανέμεναν). Εμείς δεν είχαμε και δεν έχουμε τίποτα με τους διοργανωτές. Έμποροι είναι οι άνθρωποι, τη δουλειά τους κάνουν, ίσως να προσφέρουν ή «πωλούν» το δικό τους πολιτιστικό προϊόν (που σε άλλους αρέσει ή δεν αρέσει). Η δική μας διαμαρτυρία άλλους είχε αποδέκτες και αλλού στόχευε. Και πιστεύουμε, ότι τον βρήκαμε τον στόχο.
2ον : Το Φεστιβάλ σε τοπικό επίπεδο έγινε …«στα μουλωχτά». Ενώ η Αθήνα και Θεσ/νίκη είχαν κατακλυσθεί από αφίσες, στο μέρος  που έγινε ούτε ένα πανό, ούτε μια αφίσα. Μόνο κάτι ταμπελίτσες χειρόγραφές και ο αξιότιμος κ. σεκιουριτάς κέρβερος στη είσοδο του δάσους, έδινε το στίγμα της …μουσικής πανδαισίας, στο βάθος και ο ταμίας του εισιτηρίου στη θέση του. Δεν ξέρουμε αν αυτό το «μουλωχτά» οφείλεται στη υποτιθέμενη «γενική κατακραυγή» -που μας καταμαρτυρούν οι θαυμαστές- και μαζεύτηκαν στα τέσσερα ή είχε κάποια σκοπιμότητα. Ίσως για φέτος να ήταν η «πρόβα τζενεράλε» για μελλοντικές δόξες στο άτυχο δάσος…
3ον:  Το Φεστιβάλ, αν πέτυχε ή δεν πέτυχε δεν το ξέρουμε γιατί δεν πήγαμε (πιστεύουμε προς το παρόν, τους ανωτέρω θαυμαστές). Εκείνο που είδαμε στη Δίβρη ήταν, να κυκλοφορούν κάποιοι (κυρίως ασχολούμενοι με «έργα», κόντρα στον επιδιωκόμενο σκοπό του πολιτισμού που επαγγέλλονται οι θαυμαστές του Φεστιβάλ) με τα πορτοκαλί φωσφορίζοντα βραχιολάκια στο χέρι, δίκην μαρκαρισμένων γιδοπροβάτων με τα ενώτια (σκουλαρίκια) ή τα νεογέννητα των μαιευτηρίων για να μη τα μπερδέψουν ή ακόμη και με τους τουρίστες των μεγάλων ξενοδοχείων που τα φορούν για να πίνουν αλκοόλ απεριόριστα… Πάντως, συνέθεταν μια θλιβερή εικόνα.
4ον:  Το Φεστιβάλ, μας λένε οι παραπάνω υποκινητές, αβανταδόροι και θαυμαστές ότι γέμισε λεφτά τις τσέπες Κουμαναίων, Γιαρμεναίων και Κακοταραίων (κρίμα που δεν συμμετείχαν στο τσιμπούσι και οι άλλοι γύρω φτωχοί από την άγονη ορεινή Ηλεία και την απέναντι ευρωπαϊκή Γορτυνία, κρίμα γιατί θα γλίτωναν τις συνέπειες του Μνημονίου…). Μόνο που δεν μας είπαν ότι εκείνοι που νοίκιασαν τον ανοιχτό χώρο και τσέπωσαν κάπου 5.000 Ευρώ, είναι οι πρώτοι που έχουν κατακρεουργήσει  το έρμο το δάσος διαχρονικά, κόβοντας εκατοντάδες δρυς για το παραδώσουν τώρα στους επελάσαντες απρόσκλητους «βαρβάρους» (για τον όρο παραπέμπω στην αρχαία ελληνική γραμματεία).
5ονΤο Φεστιβάλ, αν άφησε ή δεν άφησε κατάλοιπα και καταστροφές στο δάσος θα το μάθουμε. Αν (όπως συνήθως γίνεται σε παρόμοιες εκδηλώσεις) επεκράτησαν κάποιοι εκστασιασμοί ή ψυχοαπολαυστικές αποδράσεις ή αλκοολοκατανύξεις επίσης θα το μάθουμε. Όσον αφορά το πρώτο, το θυμόσοφο «λαγός την φτέρην έκοβε κακό του κεφαλιού του» με την μεταφορική έννοια και αν εθίγη το δάσος θα το δείξει η αυτοψία και θα φανεί στο τέλος. Ως προς το δεύτερο, εμείς δεν είμαστε παιδονόμοι ούτε ηθικίζοντες, απλά πρεσβεύουμε ότι αυτά δεν έχουν θέση μέσα στο δάσος των Κενταύρων και των Δρυάδων και Αμαδρυάδων νυμφών…
6ον:  Το Φεστιβάλ (όπως αποδεικνύεται περίτρανα από το περιεχόμενο των Ιστοσελίδων τους), κατά τους εμπνευστές και υποκινητές του έτυχε της «κατακραυγής», εννοώντας προφανώς εμάς που δήθεν «όψιμα κοπτόμεθα για την προστασία του δάσους». Εδώ αξίζει να γελάσουμε. Για ποια κατακραυγή μιλάνε; Η αδύνατη φωνή μας (η δική μας και του κ. Δημ. Κανελλόπουλου) ούτε καν ψιθυρίστηκε.  Πουθενά δεν δημοσιεύτηκε το παραμικρό. Ούτε στις εφημερίδες, ούτε στο ραδιόφωνο ούτε καν στην τολμηρή Ιστοσελίδα ΟΡΕΙΝΗ ΗΛΕΙΑ του φίλου και συνειδητού ενεργού πολίτη Ανδρέα Αθανασόπουλου. Πουθενά, επομένως προς τι η λεγόμενη «κατακραυγή». Ίσως γίνει αυτό που φοβόσαστε. Λίγη υπομονή. Ως προς εμάς τους …«όψιμους προστάτες του δάσους», δεν ξέρουμε αν μπορούμε να προστατεύουμε τα δάση μας (με τα ελάχιστα όπλα που διαθέτουμε), ένα είναι σίγουρο ότι θα γίνουμε ο εφιάλτης σε όσους τα επιβουλεύονται…

Και τα ΕΙΔΙΚΑ: (που αφορούν τις υπεύθυνες, αρμόδιες και εμπλεκόμενες Αρχές)

7ον:  Το Φεστιβάλ της Φολόης είχε άραγε νόμιμη άδεια για την πραγματοποίησή του;  Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας ( και όχι του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως ψευδώς γράφει η Ιστοσελίδα, βλ. ανωτέρω -απλά στις 31 Ιουλίου, ενώ τέλειωνε το Φεστιβάλ έγινε ενημέρωσή του!...) «είχε τις απαραίτητες εγκρίσεις από τον Ε.Ο.Τ. και την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας» που ο Δήμος Αρχ. Ολυμπίας δέχτηκε (!!!). Είχε, λέει, άδεια το Φεστιβάλ «ως Κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος» (sic!)… Και αφού είχαν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες άδειες, γιατί οι παραπάνω Υπηρεσίες και Αρχές (Υπουργείο Τουρισμού, Περιφέρεια, Δήμος) δεν μας απάντησαν να ηρεμήσουμε και μείς, όταν τους προκαλέσαμε επισήμως;
8ον: Θα σας πούμε μεις γιατί δεν απάντησαν από τις 18 Ιουλίου που τους ρωτήσαμε αλλά απαντάνε εκ των υστέρων, με μια ψευδέστατη Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Δήμου μας. Απλούστατα: α) Γιατί ο ΕΟΤ, δεν είχε καμιά δουλειά και αρμοδιότητα να δώσει άδεια για την κατασκήνωση και εγκατάσταση μέσα στο δάσος (παρά μόνο ενδεχομένως για τα μουσικά σύνολα) β) Γιατί ο Αντιπεριφερειάρχης Ν. Ηλείας κ. Καφύρας που έδωσε άδεια (αν έδωσε) δεν πήρε την έγκριση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτ. Ελλάδος και γ) Γιατί ο Δήμαρχος Αρχ. Ολυμπίας κ. Κοτζιάς που έδωσε άδεια δεν πήρε την έγκριση του Δημοτικού του Συμβουλίου… Μάλιστα την παραμονή του Φεστιβάλ, τόσο ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αρχ. Ολυμπίας κ. Παπαηλιού, όσο και υπεύθυνος Τύπου του Δήμου κ. Μαρκόπουλος (που συνέταξε και το άνω δελτίο!) διαβεβαίωναν ψευδέστατα ότι τέτοια άδεια από τον Δήμο ποτέ δεν δόθηκε (στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου τα ονόματα των έγκριτων δημοτών που τους ρώτησαν)
9ον: Η κατ΄ εξοχήν αρμόδια Αρχή για να χορηγήσει άδεια για το Φεστιβάλ, ήταν το Δασαρχείο Πύργου και οι Υπηρεσίες Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ γιατί το δάσος της Φολόης είναι  ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και περιοχή χαρακτηρισμένη ΝΑΤΟΥΡΑ 2000.  Όμως σύμφωνα με επίσημες διαβεβαιώσεις τόσο του Δασαρχείου Πύργου όσο και της Επιθεώρησης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ τέτοια άδεια δεν δόθηκε.
 
Τέλος, εμείς οι απλοί πολίτες με τις μικρές μας δυνάμεις, αφού θα περιμένουμε τις κατά Νόμον απαντήσεις των επίσημων Κρατικών φορέων στις οποίες απευθυνθήκαμε, αλλά και την έρευνα σε βάθος που διεξάγει η Ειδική Γραμματέας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος κ. Μαργαρίτα Καραβασίλη, θα πράξουμε το καθήκον μας στο ακέραιο.
ΣΩΤ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ    

         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου